-DUA KALIMAH SAHADAH-Dimanakah sandarannya? Apakah jawapannya? Bagaimanakah huraiannya?
SILA BACA KOMENT DAN TERBITAN YANG TERDAHULU UNTUK DAPATKAN MAKLUMAT LEBIH LANJUT .

20140606

Hamdan Salleh Melukis Gambar Keluarga bersaiz 5x5

Ini adalah karya terbaru Encik Hamdan Salleh. Beliau menerima tempahan lukisan ini dan berjaya menyiapkan dalam tempoh yang singkat.
 Karya ini berharga RM10,000. Kepada sesiapa berminat bolehlah emailkan kepada lamanpahang yntuk maklumat. Encik Hamdan adalah Pelukis 'Public Phone. Jika perlukan telefon beliau akan mencari 'Public Phone'.
Kini lukisan ini telah siap 90 peratus. Kata Encik Hamdan Salleh, ada masanya terasa sayang pada lukisan ini, rasa tak sanggup nak jual, bila mengenangkan betapa susahnya menyiapkan karya bersaiz 5'x5' ini.

1 comment:

MF Ajif Art Store said...

salam admin Laman Pahang. sudah lama saya mencari sahabat saya Hamdan Salleh, dlu saya dan dia sama2 bekerja 1 ofis yang sama di DEMC Anzagain sebagai ilustrator. bagaimana saya boleh menghubungi dia? hubungi saya di talian 017-6197351 - MF Ajif. terima kasih